Zasílání zboží objednané e-mailem nebo telefonicky upravují následující
Obchodní podmínky
prodejna charistella na svaté hoře v příbrami
Obchodní podmínky
1. Všeobecná ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti pro zasílání zboží prostřednictvím internetových stránek www.charistella.cz mezi: provozovatelem prodejny s náboženskými předměty a poutním zbožím "Charistella" na Svaté Hoře v Příbrami panem Jaroslavem Faladou, Pahorková 19, Příbram VI, IČ 66327628, (dále jen prodávající) na straně jedné
a kupujícím na straně druhé.
Veškeré právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami Občanským zákoníkem (Zákon č. 40/1964 Sb.), Zákonem o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb.), vše v platném znění a dalšími příslušnými předpisy. Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami Obchodním zákoníkem (zákon č. 513/1991Sb., ve znění pozdějších předpisů).
Zasláním závazné objednávky stvrzuje kupující, že akceptuje obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Prodávající se zavazuje, že svým odběratelům bude dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi a vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží.
2. objednání zboží
Objednat zboží si můžete e-mailem, telefonicky nebo prostřednictvím formuláře na našich www stránkách v sekci "Objednávky".
Podmínkou pro naplnění platnosti objednávky je zaslání veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v pokynech pro objednání zboží. Těmito údaji jsou: Vaše jméno a příjmení, adresa pro zaslání zboží, název zboží, kód zboží, počet kusů jednotlivých druhů objednávaného zboží, kontaktní e-mail a telefon.
Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva vzniká následně samotným dodáním zboží. k uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.
3. Potvrzení objednávky
Po přijetí objednávky Vám zašleme e-mailem potvrzení, že jsme Vaši objednávku přijali. O odeslání zboží Vás budeme informovat také prostřednictvím e-mailu. V případě nejasností v objednávce Vás budeme kontaktovat.
4. zrušení objednávky
Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit (telefonicky nebo e-mailem) a to bez udání důvodů. Stačí uvést jméno a příjmení, e-mail a popis objednaného zboží. Pokud je zboží již fyzicky odesláno, není možné zásilku stornovat.
5. ceny a platební podmínky
Cena prodávaného zboží je uvedena přímo u konkrétního typu zboží uvedeného v sekci "Objednávky". Objednané zboží zasíláme formou dobírky.
6. Balné a poštovné
Ke každé objednávce v rámci ČRsi k celkové ceně za objednané zboží připočítáváme poplatek za balné a poštovné ve výši 159 Kč. Při zaslání zboží na Slovensko je cena za poštovné sjednána individuálně.
7. Dodací lhůta
Dodací lhůta je od 3-21 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.
8. Výměna zboží
V případě potřeby Vám nepoužité a poškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží na výměnu stačí zaslat doporučenou zásilkou (ne dobírkou) na naši adresu: Jaroslav Falada, Pahorková 19, Příbram VI, PSČ 261 01. Za náklady spojené s poštovným a balným při výměně zboží si účtujeme poplatek 139 Kč.
9. ochrana osobních dat
a) Při zpracování informací o zákaznících se řídíme dle platných zákonů České republiky, zejména Zákonem o ochraně osobních údajů č.101/2000Sb.
b) Uskutečněním své objednávky telefonicky nebo prostřednictvím e-mailové adresy souhlasíte, abychom zpracovávali tyto osobní údaje. jméno a příjmení, adresa, kterou uvedete pro zaslání zboží, telefonní číslo a Vaše adresa elektronické pošty (dále společně vše jen jako "osobní údaje").
c) Vaše osobní údaje zjišťujeme pouze v nutném rozsahu a zpracováváme je jen za účelem vyřízení objednávky, tj. zasláním zboží objednaného e-mailem nebo telefonicky na základě stránek www.charistella.cz. osobní údaje máme uloženy po dobu dvou měsíců v příchozí e-mailové poště. Po této době e-mailové zprávy mažeme. Dále máme osobní údaje uloženy v účetních dokladech (např. podací lístky a dobírkové poštovní poukázky) v nezbytně nutné době pro zpracování účetní evidence. Po uplynutí zákonné lhůty pro archivaci účetních dokladů tyto doklady i s Vašimi osobními údaji skartujeme.
d) Vaše osobní údaje v žádném případě nevyužíváme k žádným komerčním nebo marketingovým účelům.
e) Vaše osobní údaje neposkytujeme za žádným marketingovým účelem. Třetí strany, které naším prostřednictvím mohou s Vašimi osobními údaji přijít do styku, jsou pouze přepravce zásilky a externí účetní firma, která nám zpracovává vedení daňové evidence, správu našich webových stránek a vyřizování objednávek.
f) Jako náš zákazník máte právo informovat se o údajích, které jsou u nás uloženy, o jejich původu i o účelu jejich uložení. V případě zájmu o tyto informace se na nás můžete obrátit prostřednictvím e-mailu: falada101@seznam.cz. Na Vaši žádost jsme povinni Vaše údaje opravit, zablokovat nebo vymazat. Zpracování Vašich osobních údajů podléhá dozoru:
Úřadu pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 727/27, 170 00 Praha.
10. reklamace a záruka
Případné reklamace vyřídíme individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné poškození zboží je kupující povinen uplatnit u prodávajícího nejpozději do 48 hodin od převzetí zboží. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje záruka v zákonné lhůtě 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
- vady vzniklé běžným používáním
- nesprávným použitím výrobku
- nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
- informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem
- zboží zašlete jako doporučenou zásilku (ne dobírkou) na naši adresu
- do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu, číslo účtu, pokud budete chtít peníze vrátit na Váš účet
- zásilka musí obsahovat doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji do 30 dnů od jejího vzniku, tedy od převzetí vráceného zboží.
11. Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele
Byla-li kupní smlouva uzavřena ze strany spotřebitele za použití prostředku komunikace na dálku (např. elektronická pošta, internet, telefon apod.) má spotřebitel právo bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V tomto případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a písemně uvede, že odstupuje od kupní smlouvy s uvedením svého jména a příjmení, adresy, čísla objednávky (popř. čísla prodejního dokladu) a čísla účtu pro vrácení peněz.
Při odstoupení od kupní smlouvy podle předchozího odstavce je spotřebitel povinen s ohledem na povahu zboží vrátit prodávajícímu zboží nepoužité, kompletní, v neporušeném stavu, tj. bez známek používání nebo opotřebení, v původním originálním obalu (včetně příslušenství a poskytnutých dokladů) na vlastní náklady na naši adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
Kupní cena (pouze zaplacená cena zboží - ne náklady za poštovné a balné) bude spotřebiteli vrácena po vrácení zboží a to bankovním převodem na účet kupujícího nebo složenkou do 14 dní od doručení odstoupení od smlouvy prodávajícímu.
12. platnost obchodních podmínek
Tyto obchodní podmínky jsou v platnosti od 1. 3. 2020. Vyhrazujeme si právo na případnou změnu a doplnění těchto obchodních podmínek. O případných změnách upozorníme zákazníky na našich www stránkách.
Starší obchodní podmínky je možné si od nás vyžádat e-mailem.
V Příbrami dne 14.4.2024
© Copyright CHARISTELLA